Merkmotief gaat voor de heldere boodschap van je merk. In een pakkend concept, met een scherp oog voor creativiteit en resultaat.
Zo werkt Merkmotief
Samen aan de slag
Een van de mooiste aspecten van het vak is om met de opdrachtgever de juiste invalshoek te ontdekken. Met de opdrachtgever: samen weten we meer. Ontdekken: want voor Merkmotief is het geen kwestie van kiezen, maar een kwestie van ontrafelen en doorgronden.
De beste resultaten ontstaan met zo weinig mogelijk ruis. Als de lijnen kort en snel zijn, wordt de input beter en dat zorgt weer voor betere output.
Wat is de drijfveer van je merk?
'What's in a name' mijmerde een Engelse schrijver ooit en gelijk had-ie.
De naam van Merkmotief zegt waar het op staat. Sterker, vraagt waar het op staat. Zoek naar het motief van je merk.
Het naar buiten kunnen brengen van de drijfveer achter je merk staat voor Merkmotief op nummer één. De spotlights worden gericht op jouw merk en het verhaal erachter!
Over Merkmotief
Guy Borghouts, creative director, is de drijvende kracht achter Merkmotief. Spannend en toch eenvoudig? Die twee gaan hand in hand, logisch.
Merkmotief is door Guy gestart in januari 2022. Daarvoor werkte hij meer dan 25 jaar voor verschillende communicatie- en marketingbureau's als art director en creative director.
In z'n vrije tijd wordt er serieus pizza gebakken. Authentiek, Napolitaans. De exacte vertaling van 'less is more' in het Italiaans ontbreekt hier, maar dit adagium geldt eens te meer voor zowel design als een echte, goede pizza. Liefhebber van plaatjes die je doen watertanden en visuele slow-food? Volg Guy op z'n Instagram.
Goed luisteren, scherp zijn. En altijd zoeken naar de verrassende invalshoek.
Communicatie is mensenwerk. Dus wat werkt er beter dan een goed gesprek beginnen?
Laat je gegevens achter en we maken snel een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.
Top! Je bericht is ontvangen, er wordt snel contact opgenomen.
Ai! Er ging iets mis met het verzenden...
Cookie instellingen
Merkmotief gebruikt cookies om je de best mogelijke ervaring op deze website te geven. Ze helpen ook om gebruikersgedrag te analyseren, zodat de website steeds verbeterd kan worden.