Icoon Terug naar bovenPijltje terug naar boven
Reflectie van Guy Borghouts van Merkmotief in een glaspartij

Anderen over Merkmotief

Don't take my word for it. Maar lees de woorden van opdrachtgevers en partners over Merkmotief.
Martijn Philips
Eigenaar
iMonkeys
Werken met Guy voelt voor mij als echt samenwerken in een team zoals ik mij dat idealiter voorstel. Je doet waar je goed in bent, maar houdt tegelijkertijd in de gaten hoe je dat kunt doen op een dusdanige wijze dat je de ander in staat stelt op de best mogelijke manier hetzelfde te doen.
Marijn Van Utteren
Commercieel directeur
Ecobliss Packaging Group
Ook bij de re-branding van Ecobliss bewijst de samenwerking met Guy dat successen uit het verleden wel degelijk een garantie voor de toekomst zijn. En daarmee zowel het werk van Guy op zich als het effect van het vaststellen van de merkstrategie, het bouwen van de huisstijl en websites en de hele uitrol ervan. Motief genoeg om iedereen het werken met Merkmotief aan te raden.
Sanne Geurts
Manager Marketing & Communications
Sif Group
Ik werk al jaren heel fijn samen met Guy voor creatieve concepten en designwerk. Hij werkt doelgericht met een mooie balans tussen esthetiek en praktische toepasbaarheid.
Patrick de Bot
Eigenaar
Man van het Woord
Ik ken Guy nog uit onze ‘bureautijd’. Een sympathieke man met inhoud, zo zou ik ‘m omschrijven. Die inhoud gaat verder dan alleen kennis van vormgeving, design en webbouw. Veel verder. Guy begint bij het begin en helpt je om je bedrijf krachtig neer te zetten met een heldere positionering en identiteit. Om van daaruit verder te bouwen aan je merk. Het is altijd een genot om met hem samen te werken. Laten we dat dan ook maar gewoon blijven doen.
Dennis Leufkens
Eigenaar
Team-Focus
Ik heb vanuit verschillende werkplekken met Guy samengewerkt. Ik benader Guy steevast op zijn 06 of app en hij heeft altijd tijd voor me. Hij is enthousiast en kritisch tegelijk en dat waardeer ik erg in Guy.
Menno Vromen
Eigenaar
V&V Makelaars
Bij de start van ons makelaarskantoor V&V Makelaars, heeft Merkmotief voor ons een nieuwe huisstijl en website ontworpen. Guy heeft veel gevoel voor stijl en smaak en maakt fraaie ontwerpen, of het nu digitaal is of bijvoorbeeld voor drukwerk. Wij zijn zeer tevreden met de vertaling van onze ideeën en wensen, naar mooie logo's, de website, kortom de gehele nieuwe huisstijl en ook drukwerk zoals offertemappen, of (digitale) templates voor offertes. Guy geeft duidelijk aan wanneer iets styling-technisch geen goed idee is, maar geeft je veel ruimte voor je eigen input, zonder de kwaliteit van het design uit het oog te verliezen. Als persoon is Guy prettig om mee samen te werken; rustig, geduldig en kan zich goed verplaatsen in de klant.
Pim van de Wiel
Strategisch adviseur
Blue Dragon
Guy is een bevlogen en zeer kundig creatief strateeg. Vanuit zijn expertise weet hij zowel conceptueel en creatief, als ook strategisch een merk op een eigen unieke manier neer te zetten. Een onderscheidende, creatieve doorvertaling in middelen is een vanzelfsprekendheid. Guy is een teamplayer, die op zijn eigen wijze een route aanvliegt, bekijkt, analyseert en verwoordt. Een topper in zijn vak!
Bart van Neer
Eigenaar
Schuren Uitvaartzorg
Voor de positionering en vormgeving van ons bedrijf hebben wij samen met Merkmotief dit project professioneel aangepakt. Het resultaat is een eigentijdse vormgeving en uitingen welke bijzonder goed ons merk vertegenwoordigen en uitstralen. Mede door de goede inhoudelijke sessies, het kritisch op elkaar durven te zijn en elkaar ook uit te dagen ontstond er een zeer goede vertaling van ons bedrijf terugkomend in alle interne en externe uitingen. Het geeft bijzonder veel houvast om onze visie en keuzes aan te verbinden. De zeer klantgerichte en toegankelijk houding van Guy en de professionele aanpak leveren gegarandeerd succes.
Léon Verwijlen
Eigenaar
Techmeleon
Dankzij een goede vriend terecht gekomen bij Guy Borghouts, de man achter Merkmotief. Als beginnend zelfstandige is natuurlijk alles nieuw, waar moet je beginnen en allemaal aan denken. Hoe zet je jouw bedrijf op de kaart en wat is het best voor je website? Op al deze vragen heeft Guy een antwoord. Hij luistert naar wat je wensen zijn en komt met mooie en goede ideeën. Fijn om mee te sparren. Uiteindelijk staat er dan een stevig en herkenbaar merk. Kortom, zeer aan te bevelen.
Roel Paes
Bestuurslid
Ad Mosam Barok
Merkmotief ging verder dan enkel het ontwerpen van een logo; Merkmotief hielp bij het creëren van een identiteit die onze missie en waarden weerspiegelt. Het 'positioneringswoord' dient als ons kompas bij strategische discussies en inspireert ons om consequent ons doel na te streven. Dankzij Merkmotief hebben we niet alleen een merk, huisstijl en perfect functionerende website, maar ook een betekenisvolle reis om te volgen.
Ruud Poels
Directeur/eigenaar
Munco b.v.
Met Merkmotief hebben wij een bijzonder project doorlopen, namelijk de totstandkoming van een boek wat het bouwproces en het eindresultaat van een door ons gerealiseerd bedrijfspand én het verhaal van de betreffende ondernemer beschrijft. Op doortastende wijze heeft Guy de bij dit proces betrokken partijen verzameld en aangestuurd, waarbij iedereen werd uitgedaagd om het best mogelijke uit zijn/haar vakgebied als input voor de uiteindelijke productie in te brengen. Uiteindelijk heeft dit geleid tot een prachtig, tot in detail geperfectioneerd boek, wat we met trots aan de eigenaar van het gebouw hebben kunnen overhandigen.
Marlies Gorissen
Manager Marketing & Communicatie
Kersten Hulpmiddelen
Guy is een slimme, strategische en soms een tikkeltje eigenwijze visionair. Hij schuwt het niet om de randen op te zoeken omdat ook hij gaat voor het beste resultaat. Hij levert creatieve hoogstandjes en ziet zijn klanten als volwaardige partners.
Wieleke Clercx
Copywriter en strategisch adviseur
Guy zet met zijn werk je bedrijf op de kaart. Hij heeft het beste met jou en je merk voor. Dat resulteert in een samenwerking waarin eerlijkheid en daadkracht zorgen voor het beste resultaat. En Guy stopt niet tot hij dat resultaat bereikt heeft.
Gianni Linssen
New Business Developer
Ecobliss Packaging Group
Guy heeft een uniek oog voor het begrijpen van de klant. Hij houdt alles eenvoudig en to-the-point, met een sterke focus op de kernboodschap. Bij Ecobliss heeft hij ons geholpen met een herpositioneringsstrategie, het creëren van twee onderscheidende merkidentiteiten en het opzetten van de bijbehorende nieuwe websites. Een betrouwbare, intuïtieve partner.
Aartjan Mandersloot
Director / Project Manager
GloedInnovate
Een talentvolle ontwerper, consciëntieus en daarbij ook nog een prettig mens.
Portret van Guy Borghouts van Merkmotief

Ik maak graag tijd voor je vrij.

Laat je gegevens achter en we maken snel een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.
Top! Je bericht is ontvangen, er wordt snel contact opgenomen.
Ai! Er ging iets mis met het verzenden...