Om studenten te werven werd de campagne ‘Go The Extra Mile!’ gestart. Het is niet alleen een oproep om te komen studeren in Maastricht. Van studenten wordt verwacht dat ze op studieniveau, persoonlijk en sociaal vlak een stapje verder gaan. Er werd een communicatietoolkit ontwikkeld om zo elke faculteit in staat te stellen een eigen invulling te geven.
Om studenten te werven werd de campagne ‘Go The Extra Mile!’ gestart. Het is niet alleen een oproep om te komen studeren in Maastricht. Van studenten wordt verwacht dat ze op studieniveau, persoonlijk en sociaal vlak een stapje verder gaan. Er werd een communicatietoolkit ontwikkeld om zo elke faculteit in staat te stellen een eigen invulling te geven.
Om studenten te werven werd de campagne ‘Go The Extra Mile!’ gestart. Het is niet alleen een oproep om te komen studeren in Maastricht. Van studenten wordt verwacht dat ze op studieniveau, persoonlijk en sociaal vlak een stapje verder gaan. Er werd een communicatietoolkit ontwikkeld om zo elke faculteit in staat te stellen een eigen invulling te geven.
Van de ambassadeurs - de huidige studenten- werden prachtige portretten gemaakt door Iris van Roij. Ze gaven de campagne letterlijk eigen smoel en persoonlijkheid.
De campagne werd uitgerold over expositiematerialen, brochures, promotiematerialen en online media. Ten opzichte van concurrerende universiteiten viel de campagne zeker op. Andere voorbeelden van campagnes vind je hier terug.
Van de ambassadeurs - de huidige studenten- werden prachtige portretten gemaakt door Iris van Roij. Ze gaven de campagne letterlijk eigen smoel en persoonlijkheid.
De campagne werd uitgerold over expositiematerialen, brochures, promotiematerialen en online media. Ten opzichte van concurrerende universiteiten viel de campagne zeker op. Andere voorbeelden van campagnes vind je hier terug.
Van de ambassadeurs - de huidige studenten- werden prachtige portretten gemaakt door Iris van Roij. Ze gaven de campagne letterlijk eigen smoel en persoonlijkheid.
De campagne werd uitgerold over expositiematerialen, brochures, promotiematerialen en online media. Ten opzichte van concurrerende universiteiten viel de campagne zeker op. Andere voorbeelden van campagnes vind je hier terug.
Universiteiten en onderzoeksinstituten werken wereldwijd aan het realiseren van ‘Open Science; ook de Universiteit Maastricht. Open Science is een nieuwe benadering van wetenschappelijk onderzoek. Het doel is samenwerking te versterken, zowel tussen onderzoekers onderling, als tussen andere partijen en wetenschappers.
Er werd gevraagd om een campagne te ontwikkelen om het gedachtengoed van UM Open Science duidelijk te communiceren. Dit werd vertaald in de headline ‘UM Open Science. Connecting open minds’. Hierbij was ‘Connecting’ haakje om ook subthema’s over te brengen. Alles werd visueel vertaald in een herkenbare beeldtaal die vanuit een basis kon doorgroeien.
Bij Merkmotief gaat creatie gaat verder dan alleen design. Hier lees je er meer over.
Universiteiten en onderzoeksinstituten werken wereldwijd aan het realiseren van ‘Open Science; ook de Universiteit Maastricht. Open Science is een nieuwe benadering van wetenschappelijk onderzoek. Het doel is samenwerking te versterken, zowel tussen onderzoekers onderling, als tussen andere partijen en wetenschappers.
Er werd gevraagd om een campagne te ontwikkelen om het gedachtengoed van UM Open Science duidelijk te communiceren. Dit werd vertaald in de headline ‘UM Open Science. Connecting open minds’. Hierbij was ‘Connecting’ haakje om ook subthema’s over te brengen. Alles werd visueel vertaald in een herkenbare beeldtaal die vanuit een basis kon doorgroeien.
Bij Merkmotief gaat creatie gaat verder dan alleen design. Hier lees je er meer over.
Universiteiten en onderzoeksinstituten werken wereldwijd aan het realiseren van ‘Open Science; ook de Universiteit Maastricht. Open Science is een nieuwe benadering van wetenschappelijk onderzoek. Het doel is samenwerking te versterken, zowel tussen onderzoekers onderling, als tussen andere partijen en wetenschappers.
Er werd gevraagd om een campagne te ontwikkelen om het gedachtengoed van UM Open Science duidelijk te communiceren. Dit werd vertaald in de headline ‘UM Open Science. Connecting open minds’. Hierbij was ‘Connecting’ haakje om ook subthema’s over te brengen. Alles werd visueel vertaald in een herkenbare beeldtaal die vanuit een basis kon doorgroeien.
Bij Merkmotief gaat creatie gaat verder dan alleen design. Hier lees je er meer over.