Merkmotief bedacht jaren geleden al het logo van Frankie's Churros. Er was enige overtuiging voor nodig om de 'ster' als vignet te gaan gebruiken. Maar de fijnproever zag toen al dat het vignet geen ster is, maar de dwarsdoorsnede van een heerlijke churro!.
Offline is de huisstijl van Frankies Churros al een bijzondere verzameling van illustraties en handgeschreven letters. Het past helemaal bij de gewenste uitstraling: informeel en heel herkenbaar. Maar een menukaart die je in de winkel tegenkomt, moet ook dezelfde look en feel hebben op de website. En dan wil je op je laptop dezelfde user experience hebben als op je telefoon of tablet! Dat lijkt eenvoudiger gezegd dan gedaan, tenzij je je menukaart op formaat postzegel wil zien op een mobieltje.
Merkmotief bedacht jaren geleden al het logo van Frankie's Churros. Er was enige overtuiging voor nodig om de 'ster' als vignet te gaan gebruiken. Maar de fijnproever zag toen al dat het vignet geen ster is, maar de dwarsdoorsnede van een heerlijke churro!.
Offline is de huisstijl van Frankies Churros al een bijzondere verzameling van illustraties en handgeschreven letters. Het past helemaal bij de gewenste uitstraling: informeel en heel herkenbaar. Maar een menukaart die je in de winkel tegenkomt, moet ook dezelfde look en feel hebben op de website. En dan wil je op je laptop dezelfde user experience hebben als op je telefoon of tablet! Dat lijkt eenvoudiger gezegd dan gedaan, tenzij je je menukaart op formaat postzegel wil zien op een mobieltje.
Merkmotief bedacht jaren geleden al het logo van Frankie's Churros. Er was enige overtuiging voor nodig om de 'ster' als vignet te gaan gebruiken. Maar de fijnproever zag toen al dat het vignet geen ster is, maar de dwarsdoorsnede van een heerlijke churro!.
Offline is de huisstijl van Frankies Churros al een bijzondere verzameling van illustraties en handgeschreven letters. Het past helemaal bij de gewenste uitstraling: informeel en heel herkenbaar. Maar een menukaart die je in de winkel tegenkomt, moet ook dezelfde look en feel hebben op de website. En dan wil je op je laptop dezelfde user experience hebben als op je telefoon of tablet! Dat lijkt eenvoudiger gezegd dan gedaan, tenzij je je menukaart op formaat postzegel wil zien op een mobieltje.
Merkmotief is Webflow Expert, een platform waarin je uitermate veel controle hebt over de juiste opbouw van je website aan de voorkant, de achterkant en onder de motorkap. Dat levert designs op die niet dertien in een dozijn zijn, maar maatwerk.
De identity wordt visueel helemaal overgenomen om geoptimaliseerd responsive te worden opgebouwd. Dat levert al een fraaie voorkant voor de bezoekers op. Google checks out. Google thinks: “Nice!”. Lees meer over hoe Merkmotief websites bouwt.
Merkmotief is Webflow Expert, een platform waarin je uitermate veel controle hebt over de juiste opbouw van je website aan de voorkant, de achterkant en onder de motorkap. Dat levert designs op die niet dertien in een dozijn zijn, maar maatwerk.
De identity wordt visueel helemaal overgenomen om geoptimaliseerd responsive te worden opgebouwd. Dat levert al een fraaie voorkant voor de bezoekers op. Google checks out. Google thinks: “Nice!”. Lees meer over hoe Merkmotief websites bouwt.
Merkmotief is Webflow Expert, een platform waarin je uitermate veel controle hebt over de juiste opbouw van je website aan de voorkant, de achterkant en onder de motorkap. Dat levert designs op die niet dertien in een dozijn zijn, maar maatwerk.
De identity wordt visueel helemaal overgenomen om geoptimaliseerd responsive te worden opgebouwd. Dat levert al een fraaie voorkant voor de bezoekers op. Google checks out. Google thinks: “Nice!”. Lees meer over hoe Merkmotief websites bouwt.
De website van Frankies Churros is ook onder de motorkap dik in orde gemaakt. Schone code, semantisch opgebouwd en geoptimaliseerde content zorgen voor een snelle site die fijn gevonden wordt door Google.
Maar dat is niet alles. De site is zo in elkaar gezet dat het beheer van de content een fluitje van een cent is! Geen lastige interface met ondoorzichtige formulieren, maar simpel, eenvoudig en to the point. En geen dubbel gedoe: Frankie’s hoeft maar op één plek een product aan te passen om het overal goed te hebben staan!
De website van Frankies Churros is ook onder de motorkap dik in orde gemaakt. Schone code, semantisch opgebouwd en geoptimaliseerde content zorgen voor een snelle site die fijn gevonden wordt door Google.
Maar dat is niet alles. De site is zo in elkaar gezet dat het beheer van de content een fluitje van een cent is! Geen lastige interface met ondoorzichtige formulieren, maar simpel, eenvoudig en to the point. En geen dubbel gedoe: Frankie’s hoeft maar op één plek een product aan te passen om het overal goed te hebben staan!
De website van Frankies Churros is ook onder de motorkap dik in orde gemaakt. Schone code, semantisch opgebouwd en geoptimaliseerde content zorgen voor een snelle site die fijn gevonden wordt door Google.
Maar dat is niet alles. De site is zo in elkaar gezet dat het beheer van de content een fluitje van een cent is! Geen lastige interface met ondoorzichtige formulieren, maar simpel, eenvoudig en to the point. En geen dubbel gedoe: Frankie’s hoeft maar op één plek een product aan te passen om het overal goed te hebben staan!
Iedereen die wel eens met websites gewerkt heeft en gevraagd werd om ‘m ‘even’ meertalig te maken, maakte zich snel uit de voeten. Handige meertaligheid inbouwen in een website kan een flinke uitdaging zijn. En ook Google-technisch kunnen er haken en ogen aan zitten.
Toch is de meertaligheid voor de website van Frankie’s Churros geen punt geweest. Nu in het Engels en Duits beschikbaar, binnenkort ook in het Nederlands met een druk op een knop (nou ja, misschien twee). Want Frankie’s Churro’s is tenslotte een merk dat over grenzen heen gaat! Voorbeelden van andere websites door Merkmotief vind je trouwens hier.
Iedereen die wel eens met websites gewerkt heeft en gevraagd werd om ‘m ‘even’ meertalig te maken, maakte zich snel uit de voeten. Handige meertaligheid inbouwen in een website kan een flinke uitdaging zijn. En ook Google-technisch kunnen er haken en ogen aan zitten.
Toch is de meertaligheid voor de website van Frankie’s Churros geen punt geweest. Nu in het Engels en Duits beschikbaar, binnenkort ook in het Nederlands met een druk op een knop (nou ja, misschien twee). Want Frankie’s Churro’s is tenslotte een merk dat over grenzen heen gaat! Voorbeelden van andere websites door Merkmotief vind je trouwens hier.
Iedereen die wel eens met websites gewerkt heeft en gevraagd werd om ‘m ‘even’ meertalig te maken, maakte zich snel uit de voeten. Handige meertaligheid inbouwen in een website kan een flinke uitdaging zijn. En ook Google-technisch kunnen er haken en ogen aan zitten.
Toch is de meertaligheid voor de website van Frankie’s Churros geen punt geweest. Nu in het Engels en Duits beschikbaar, binnenkort ook in het Nederlands met een druk op een knop (nou ja, misschien twee). Want Frankie’s Churro’s is tenslotte een merk dat over grenzen heen gaat! Voorbeelden van andere websites door Merkmotief vind je trouwens hier.
De nieuwe website van Frankie’s Churros bevat veel technisch vernuft maar uiteindelijk gaat het om de juiste beleving van de bezoeker. Die moet hetzelfde goede gevoel op de website hebben als in de winkel. En dat zit in de details. Met het team van Frankie’s Churros heeft Merkmotief er werk van gemaakt om op alle niveaus de details te laten spreken.
De nieuwe website van Frankie’s Churros bevat veel technisch vernuft maar uiteindelijk gaat het om de juiste beleving van de bezoeker. Die moet hetzelfde goede gevoel op de website hebben als in de winkel. En dat zit in de details. Met het team van Frankie’s Churros heeft Merkmotief er werk van gemaakt om op alle niveaus de details te laten spreken.
De nieuwe website van Frankie’s Churros bevat veel technisch vernuft maar uiteindelijk gaat het om de juiste beleving van de bezoeker. Die moet hetzelfde goede gevoel op de website hebben als in de winkel. En dat zit in de details. Met het team van Frankie’s Churros heeft Merkmotief er werk van gemaakt om op alle niveaus de details te laten spreken.