Met de overname van het bedrijf door een nieuwe generatie, zijn nieuwe inzichten en ambities boven komen drijven. Hierdoor ontstond de behoefte om de organisatie overtuigend te positioneren en een duidelijke focus te ontwikkelen. Bij deze positionering was ook een naamswijziging gewenst. Dit werd Schuren Uitvaartzorg, de familienaam die een link had met het verleden.
Er zijn veel manieren om te positioneren. Het aanbod van workshops en brainstormsessies is groot. Het resultaat blijft echter vaak oppervlakkig. Merkmotief pakt een positionering graag grondig aan. Diepgaande workshop-sessies met het team van de opdrachtgever die to-the-point zijn. Eerst individueel online, daarna samen op locatie. De input wordt gevolgd door een heldere analyse en messcherpe conclusie.
En daar blijft het niet bij. De theorie en de bevindingen krijgen meteen een creatieve vertaling naar de praktijk. Dan wordt de stip op de horizon opeens een stuk concreter. Ook Schuren Uitvaartzorg kreeg die stip. Een duidelijke merkbelofte, een overtuigende elevator-pitch en cornerstones voor de communicatie. En dat alles doorvertaald in een nieuwe identiteit in woord en beeld.
Met de overname van het bedrijf door een nieuwe generatie, zijn nieuwe inzichten en ambities boven komen drijven. Hierdoor ontstond de behoefte om de organisatie overtuigend te positioneren en een duidelijke focus te ontwikkelen. Bij deze positionering was ook een naamswijziging gewenst. Dit werd Schuren Uitvaartzorg, de familienaam die een link had met het verleden.
Er zijn veel manieren om te positioneren. Het aanbod van workshops en brainstormsessies is groot. Het resultaat blijft echter vaak oppervlakkig. Merkmotief pakt een positionering graag grondig aan. Diepgaande workshop-sessies met het team van de opdrachtgever die to-the-point zijn. Eerst individueel online, daarna samen op locatie. De input wordt gevolgd door een heldere analyse en messcherpe conclusie.
En daar blijft het niet bij. De theorie en de bevindingen krijgen meteen een creatieve vertaling naar de praktijk. Dan wordt de stip op de horizon opeens een stuk concreter. Ook Schuren Uitvaartzorg kreeg die stip. Een duidelijke merkbelofte, een overtuigende elevator-pitch en cornerstones voor de communicatie. En dat alles doorvertaald in een nieuwe identiteit in woord en beeld.
Met de overname van het bedrijf door een nieuwe generatie, zijn nieuwe inzichten en ambities boven komen drijven. Hierdoor ontstond de behoefte om de organisatie overtuigend te positioneren en een duidelijke focus te ontwikkelen. Bij deze positionering was ook een naamswijziging gewenst. Dit werd Schuren Uitvaartzorg, de familienaam die een link had met het verleden.
Er zijn veel manieren om te positioneren. Het aanbod van workshops en brainstormsessies is groot. Het resultaat blijft echter vaak oppervlakkig. Merkmotief pakt een positionering graag grondig aan. Diepgaande workshop-sessies met het team van de opdrachtgever die to-the-point zijn. Eerst individueel online, daarna samen op locatie. De input wordt gevolgd door een heldere analyse en messcherpe conclusie.
En daar blijft het niet bij. De theorie en de bevindingen krijgen meteen een creatieve vertaling naar de praktijk. Dan wordt de stip op de horizon opeens een stuk concreter. Ook Schuren Uitvaartzorg kreeg die stip. Een duidelijke merkbelofte, een overtuigende elevator-pitch en cornerstones voor de communicatie. En dat alles doorvertaald in een nieuwe identiteit in woord en beeld.
Betrokkenheid en ‘zorgen uit handen nemen’ zijn eigenschappen die je van uitvaartondernemingen mag verwachten. Maar positioneren betekent dat je als organisatie op zoek gaat naar je ‘-ste’. Wat zoveel betekent als: waar ben je nou het beste in, wat kun je super-goed? En hoe kun je je daarmee onderscheiden?
Schuren Uitvaartzorg regelt een uitvaart tot in de puntjes. De hang naar perfectie, het echt goed willen doen, is een van de kerncompententies van Schuren. Maar Schuren Uitvaartzorg gaat verder. Schuren Uitvaartzorg biedt oprechte zorg vanuit het hart en wensen vanuit het hart worden begrepen. Dit maakt dat een afscheid verzorgd door Schuren echt bijzonder.
Met frisse energie is Schuren Uitvaartzorg intussen de markt op gegaan. Van correspondentie en catalogi tot de website, in de nieuwe huisstijl wordt op alle vlakken de nieuwe positionering uitgedragen.
Betrokkenheid en ‘zorgen uit handen nemen’ zijn eigenschappen die je van uitvaartondernemingen mag verwachten. Maar positioneren betekent dat je als organisatie op zoek gaat naar je ‘-ste’. Wat zoveel betekent als: waar ben je nou het beste in, wat kun je super-goed? En hoe kun je je daarmee onderscheiden?
Schuren Uitvaartzorg regelt een uitvaart tot in de puntjes. De hang naar perfectie, het echt goed willen doen, is een van de kerncompententies van Schuren. Maar Schuren Uitvaartzorg gaat verder. Schuren Uitvaartzorg biedt oprechte zorg vanuit het hart en wensen vanuit het hart worden begrepen. Dit maakt dat een afscheid verzorgd door Schuren echt bijzonder.
Met frisse energie is Schuren Uitvaartzorg intussen de markt op gegaan. Van correspondentie en catalogi tot de website, in de nieuwe huisstijl wordt op alle vlakken de nieuwe positionering uitgedragen.
Betrokkenheid en ‘zorgen uit handen nemen’ zijn eigenschappen die je van uitvaartondernemingen mag verwachten. Maar positioneren betekent dat je als organisatie op zoek gaat naar je ‘-ste’. Wat zoveel betekent als: waar ben je nou het beste in, wat kun je super-goed? En hoe kun je je daarmee onderscheiden?
Schuren Uitvaartzorg regelt een uitvaart tot in de puntjes. De hang naar perfectie, het echt goed willen doen, is een van de kerncompententies van Schuren. Maar Schuren Uitvaartzorg gaat verder. Schuren Uitvaartzorg biedt oprechte zorg vanuit het hart en wensen vanuit het hart worden begrepen. Dit maakt dat een afscheid verzorgd door Schuren echt bijzonder.
Met frisse energie is Schuren Uitvaartzorg intussen de markt op gegaan. Van correspondentie en catalogi tot de website, in de nieuwe huisstijl wordt op alle vlakken de nieuwe positionering uitgedragen.