Gelisco was het eerste bedrijf dat de vernieuwde positioneringsmodule van Merkmotief kon uitproberen. Zelf eerst online aan de slag en daarna flink slijpen in een live sessie. Hoe dat werkt lees je hier.
Het resultaat was niet alleen een nieuwe positionering, maar ook een nieuwe bedrijfsnaam. Normaal ben je daar terughoudend in. Wat gooi je weg met het de oude naam? Maar in dit geval was de nieuwe naam ‘Seedoo’ meteen de krachtige verwoording van de positionering. Want Seedoo is een ‘inzichtmaker’. Het is de korte en krachtige vertaling van de unieke competentie van de organisatie: laten (in)zien en doen.
Gelisco was het eerste bedrijf dat de vernieuwde positioneringsmodule van Merkmotief kon uitproberen. Zelf eerst online aan de slag en daarna flink slijpen in een live sessie. Hoe dat werkt lees je hier.
Het resultaat was niet alleen een nieuwe positionering, maar ook een nieuwe bedrijfsnaam. Normaal ben je daar terughoudend in. Wat gooi je weg met het de oude naam? Maar in dit geval was de nieuwe naam ‘Seedoo’ meteen de krachtige verwoording van de positionering. Want Seedoo is een ‘inzichtmaker’. Het is de korte en krachtige vertaling van de unieke competentie van de organisatie: laten (in)zien en doen.
Gelisco was het eerste bedrijf dat de vernieuwde positioneringsmodule van Merkmotief kon uitproberen. Zelf eerst online aan de slag en daarna flink slijpen in een live sessie. Hoe dat werkt lees je hier.
Het resultaat was niet alleen een nieuwe positionering, maar ook een nieuwe bedrijfsnaam. Normaal ben je daar terughoudend in. Wat gooi je weg met het de oude naam? Maar in dit geval was de nieuwe naam ‘Seedoo’ meteen de krachtige verwoording van de positionering. Want Seedoo is een ‘inzichtmaker’. Het is de korte en krachtige vertaling van de unieke competentie van de organisatie: laten (in)zien en doen.
Het messaging house vormt de bouwstenen voor toekomstige communicatie. Seedoo biedt namelijk inzicht, Seedoo verbindt processen en mensen en Seedoo zorgt uiteindelijk voor betere resultaten.
De komende tijd wordt dit doorvertaald naar verschillende platforms en media, te beginnen bij de website. En net zoals de naam eigenlijk heel eenvoudig is, is ook de huisstijl lekker basic. Geen dikdoenerij, maar gewoon zeggen waar ’t op staat.
Het messaging house vormt de bouwstenen voor toekomstige communicatie. Seedoo biedt namelijk inzicht, Seedoo verbindt processen en mensen en Seedoo zorgt uiteindelijk voor betere resultaten.
De komende tijd wordt dit doorvertaald naar verschillende platforms en media, te beginnen bij de website. En net zoals de naam eigenlijk heel eenvoudig is, is ook de huisstijl lekker basic. Geen dikdoenerij, maar gewoon zeggen waar ’t op staat.
Het messaging house vormt de bouwstenen voor toekomstige communicatie. Seedoo biedt namelijk inzicht, Seedoo verbindt processen en mensen en Seedoo zorgt uiteindelijk voor betere resultaten.
De komende tijd wordt dit doorvertaald naar verschillende platforms en media, te beginnen bij de website. En net zoals de naam eigenlijk heel eenvoudig is, is ook de huisstijl lekker basic. Geen dikdoenerij, maar gewoon zeggen waar ’t op staat.